Sonntag, 15. Januar 2012

Vintage Birthday Card

Stempel/stamps: Viva Decor; 3d-Motiv/decoupage-image: Marianne-Design
Innenseite / Inside of the card; Stempel/stamps: Viva Decor

Details





                                                                             





Hier hab ich mal Stempel mit 3D-Motiv kombiniert. Diese Vintage-Motive von Marianne Design find ich auch wirklich sehr schön, obwohl es kein Stanzbogen ist u. man eben etwas Schnippelarbeit hat. :-) Für den 60. Geburtstag meiner Schwägerin, ich hoffe, es wird ihr gefallen.

I combined stamping with decoupage this time. Like the vintage-images from Marianne Design very much, although it was no die-cut and I had to cut it out. :-) The card is for the 60th Birthday of my sister-in-law and I hope she'll like it.

Mitmachen möchte ich bei folgenden Challenges:


Kommentare:

Sue hat gesagt…

Hi ya
gorgeous card, beautiful image, lovely embelies & design, thank you for joining us at CES this week, sue,x

Trimgym hat gesagt…

Great project, thank you for joining us at CRAFT Challenge this week and good luck! Don't forget to check back with us again on Thursday for our new challenge and to check if you have won or made our Top3. Happy New Year!

Jo and Tigerlover.

Tinkerella hat gesagt…

Hallihallo, eine tolle Karte hast du gezaubert, ich bin begeistert! Vielen Dank fürs Mitmachen bei CRAFT Challenge diese Woche.

Liebe Grüße aus Österreich, Elisa (GDT Jan.)

Jennifer hat gesagt…

This is exquisite! I love the gentle colour you used!

Donna hat gesagt…

Beautiful card and just perfect for the occasion, a really beautiful vintage design! Thanks for joining in with us CES this week...good luck! :) Donna ♥ x

Anita hat gesagt…

Beatiful card.
Thanks for joining this challenge

xx Anita
Designteam MD

Wybrich hat gesagt…

gorgeous card!

thanks for joining the challenge!
gr Wybrich
Designteam MD